Kupienie i montaż uzywanego wtryskiwacza może spowodować lawinę kłopotów z układem zasilania szczególnie Common Rail w naszym samochodzie. Można takim posunięciem uszkodzic system paliwowy oraz w dalszej konsekwencji silnik w samochodzie. Opiłki i zabrudzenia które mogą znajdować się we wtryskiwaczu z paliwem zanieczyszczą nam cały układ paliwa np.: wtryskiwacze, zbiornik paliwa, pompe wysokiego ciśnienia itp.
Niestety gołym okiem nie jesteśmy w stanie stwierdzić czy wraz z uzywanym wtryskiwaczem nie dostarczamy opiłek do układu, a filtry nie są w stanie powstrzymać tego procesu.

Wtedy musimy praktycznie wymienić wszystkie elementy układu paliwowego ponosząc dodatkowe koszty.



Pytania i odpowiedzi

Jakie są objawy złej pracy wtryskiwaczy?

Objawy zabrudzenia lub uszkodzenia wtryskiwaczy:

Jak wygląda naprawa wtryskiwaczy?

Proces naprawy dzieli się na dwa etapy:

Etap Pierwszy - Weryfikacja i wycena naprawy:
Jeśli zostaną ujawnione uszkodzenia uniemożliwiające naprawę NIC NIE PŁACISZ!

Etap Drugi - Naprawa:
Wtryskiwacze elektromagnetyczne Common Rail Bosch z samochodów osobowych i ciężarowych naprawiamy zgodnie z najnowszą tzw. 3 - fazą naprawy wtryskiwaczy CR BOSCH.

Zadania dodatkowe, pompowtryski marek VW, Skoda, Seat TDI, Scania, Volvo, Iveco:


Jak wygląda czyszczenie wtryskiwaczy?

Czyszczenie i testowanie wtryskiwaczy benzynowych i CNG:
Czyścimy wtryskiwacze jednopunktowe, bezpośrednie, wielopunktowe oraz CNG (gaz ziemny).

Czyszczenie wraz z testem COMMON RAIL lub 1 i 2 sprężynowych:
Wtryskiwacze każdego producenta oraz piezoelektryczne.
Usługa czyszczenia jest szczególnie zalecana dla wtryskiwaczy które są nienaprawialne COMMON RAIL DENSO, SIMENS oraz PIEZOELEKTRYCZNYCH!

Czyszczenie pompowtryskiwaczy:


Strona korzysta z plików cookies, aby móc udostępnić użytkownikowi dodatkowe funkcjonalności oraz w celach statystycznych. Możesz zablokować te pliki w ustawieniach swojej przeglądarki. Zobacz Politykę prywatności.